e-mail:
rada@gorakalwaria.pl
Urszula Kuranowska stanowisko ds. Biura Rady
Biuro podlega bezpośrednio Sekretarzowi Gminy p. Beacie Kisiel.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi materiałów dotyczących projektów uchwał rady, oraz sprawdzanie poprawności ich sporządzenia,
prowadzenie rejestrów uchwał komisji i rady miejskiej, a także wysyłanie uchwał rady do organów nadzorczych oraz do publikacji,
przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy organów gminy,
podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń i spotkań rady i jej komisji,
protokołowanie sesji, posiedzeń i spotkań,
prowadzenie rejestrów wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
udzielanie interesantom informacji dotyczących pracy rady miejskiej,
udział w organizacji i przeprowadzeniu wyborów do Sejmu, Senatu, organów samorządowych, na ławników i innych,
opracowywanie materiałów i protokołów z obrad, posiedzeń rady,
opracowywanie w zakresie ustalonym przez przewodniczącego rady informacji, ocen
i wniosków dla potrzeb rady i komisji,
obsługa narad i spotkań organizowanych przez przewodniczącego rady i burmistrza,
podawanie na tablicy ogłoszeń bieżących informacji o pracy rady,
prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli wpływających do biura rady,
sporządzanie miesięcznych zestawień diet radnych i sołtysów,
przekazywanie do BIP-u projektów porządku obrad sesji rady miejskiej, projektów uchwał rady miejskiej stanowiących prawo miejscowe, oraz uchwał i protokołów z prac rady
i komisji,