mgr inż. Beata Kisiel
e-mail: sekretarz@gorakalwaria.pl
telefon (centrala):
22 72734 11, 22 727 34 12, 22 727 34 13
wew. 104
Sekretarz:
- zapewnia sprawne funkcjonowanie urzędu, organizuje prace urzędu oraz nadzoruje w tym zakresie działalność komórek organizacyjnych urzędu;
- sprawuje bezpośredni nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i realizacją zadań przez:
Referaty Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria:
Referat Organizacyjno-Administracyjny;
Biuro Rady Miejskiej;
Samodzielne Stanowiska Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria:
Stanowisko ds. kadr;
Stanowisko ds. informatycznych;
Stanowisko ds. kontroli.
Do zadań Sekretarza w szczególności należy:
nadzór nad realizacją obowiązków kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach;
sprawowanie nadzoru w zakresie zapewnienia sprawnego funkcjonowania urzędu, kontrola pod względem formalnym prawidłowości i terminowości prowadzenia postępowań administracyjnych;
koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami;
koordynacja przygotowania projektów uchwał rady;
sprawowanie nadzoru nad realizacją uchwał rady i zarządzeń burmistrza;
nadzór nad procesem doskonalenia zawodowego pracowników;
zapewnienie aktualizacji przepisów gminnych i zarządzeń wydawanych przez burmistrza w związku ze zmianą ustaw i przepisów wykonawczych;
nadzór nad czynnościami związanymi z rozpatrywaniem skarg i wniosków;
zapewnienie właściwego przechowywania dokumentów w urzędzie;
przyznawanie premii pracownikom obsługi;
wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń lub upoważnień burmistrza.
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2012 - Gmina Góra Kalwaria